Najlepszy serwis laptopów w Szczecinie
Cyfryzacja zauważalna na każdym kroku skutkuje tym, że od rana do wieczora wykorzystujemy komputery stacjonarne, laptopy lub telefony i tablety. Stały się one niezbędnym elementem naszego życia, ale czasami niestety dochodzi do ich awarii, co może w przykry sposób zakłócić pracę, naukę, ale również rozrywkę. Z pomocą przychodzi serwis komputerowy w Szczecinie gwarantujący profesjonalne wsparcie przywracające urządzenia do właściwego funkcjonowania.
Skorzystać z serwisu informatycznego?
Niezależnie od wykonywanej profesji lub sposobu wykorzystywania w wolnym czasie telefonu i komputera, czasami każdy napotyka na jakieś problemy. Przyczyną może być błąd oprogramowania lub po prostu awaria sprzętu. W takiej sytuacji najlepiej odwiedzić serwis komputerów w Szczecinie lub zadzwonić. Można wówczas liczyć na pomoc w sytuacji problemów z systemem operacyjnym, spadku wydajności działania urządzenia i wówczas, gdy chodzi o infekcję wirusowe. To także wsparcie w przypadku fizycznych uszkodzeń takich, chociażby jak pęknięta matryca.
Naprawa laptopów
Serwis GSM
Wdrożenia i optymalizacja
Jak przebiega serwisowanie komputerów i telefonów?
Dla klientów kluczowe jest także to, że naprawy w serwisie są nie tylko efektywne, ale również przejrzyste. Kluczowa jest tu dobrze przemyślana procedura rozpoczynająca się od profesjonalnej diagnozy. Dzięki temu można precyzyjnie określić przyczyny występującego problemu. Potem klienci są informowani o kosztach i czasie naprawy, co gwarantuje przejrzystą współpracę.
W przypadku usług takich jak naprawa telefonów w Szczecinie procedura może wynosić jedynie kilka godzin. Natomiast w bardziej skomplikowanych problemów jak np. wymiana płyty głównej w komputerze osobistym, czas oczekiwania może się przeciągnąć do kilku dni. Profesjonalne podejście, a także dostęp do części oryginalnych to gwarancja napraw wykonywanych solidnie i szybko.
Serwis Multicom gwarantuje również bezpieczeństwo danych znajdujących się na nośnikach należących do klientów. To bardzo ważne zabezpieczenie na wypadek wystąpienia awarii urządzeń mobilnych lub dysków twardych.
Cennik usług serwisowych
Instalacja / reinstalacja systemu operacyjnego Windows 7, 8.1, 10, 11 - bez zachowania danych
- Dodatkowo: instalacja wszystkich niezbędnych sterowników oraz podstawowych programów (np. przeglądarki i OpenOffice lub klienta - max.2)
Instalacja / reinstalacja systemu operacyjnego Windows 7, 8.1, 10, 11 oraz archiwizacja danych do 20 GB (multimedia, dokumenty)
- Dodatkowo: instalacja wszystkich niezbędnych sterowników oraz podstawowych programów (np. przeglądarki i OpenOffice lub klienta - max.2)
- Plus: zachowanie wskazanych przez Klienta danych
Instalacja / reinstalacja systemu operacyjnego Apple
- Dodatkowo: instalacja wszystkich niezbędnych sterowników
Serwis 1h
- zależnie od rodzaju serwisu
Diagnoza i wycena naprawy
- Bez podjęcia naprawy, opłata nie jest naliczana w przypadku podjęcia naprawy
Czyszczenie komputera PC z kurzu i brudu
- Plus: wymiana pasty termoprzewodzącej
- *Cena: w zależności od konstrukcji laptopa
Czyszczenie laptopa z kurzu i brudu
- Plus: wymiana pasty termoprzewodzącej
- *Cena: w zależności od konstrukcji laptopa
Czyszczenie laptopa po zalaniu
- Plus: kosz ewentualnej naprawy i/lub wymiany części
- Zalanie: woda, kawa, piwo itp.
Montaż kompletnego komputera PC z podzespołów klienta
- W zależności od ilości podzespołów
Montaż części w laptopie
- *Cena za jeden podzespół
Wymiana matrycy w laptopie
- Plus: koszt zakupu matrycy
Wymiana klawiatury w laptopie
- Plus: koszt zakupu klawiatury
Naprawa płyty głównej w laptopie
- Plus: koszt części
Wymiana gniazda zasilającego w laptopie
- Plus: koszt gniazdka
Wymiana baterii BIOS
Formatowanie dysku i usuwanie partycji
Instalacja pojedynczego programu
- Antywirusowego, przeglądarki, pakietu biurowego itp.
Zainstalowanie / update sterowników
- Zależy od ilości i systemu operacyjnego
Kopiowanie danych do 50 GB
- Powyżej 50 GB cena ustalana indywidualnie
Montaż wyświetlacza w smartfonie
- Plus: koszt zakupu LCD (zależne od modelu)
Naprawa złącza FPC w smartfonie
Gwarancja
- Firma Multicom udziela Klientowi gwarancji jakości na sprawne działanie towaru / usługi / wyszczególnionego na załączonym potwierdzeniu.
- Okres Gwarancji wskazany jest w tabeli potwierdzenia oraz liczy się od daty zakupu / serwisu sprzętu.
- W zależności od rodzaju sprzętu / usługi gwarancja wynosi 1 / 3 / 6 lub 12 miesięcy.
- Uprawnienia Klienta z tytułu udzielonej gwarancji wygasają automatycznie:
- po upływie okresu gwarancji,
- w przypadku używania towaru w sposób niezgodny z jego przeznaczeniem,
- w przypadku braku odpowiedniej konserwacji towaru,
- w przypadku gdy uszkodzenia lub wady towary powstały na skutek: szkodliwego promieniowania, jakiegokolwiek urazu mechanicznego lub zwarcia instalacji elektrycznej.
- Gwarancja nie obejmuje oprogramowania (w tym systemów operacyjnych).
- Klient zobowiązany jest dokonać archiwizacji swoich danych. Wyłączona odpowiedzialność za dane pozostawione w zakupionym / serwisowanym sprzęcie ponosi Klient.
Reklamacja gwarancyjna
Firma Multicom rozpatruje reklamację najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od daty jej wpłynięcia. W przypadku konieczności sprowadzenia specjalistycznych podzespołów lub odesłania towaru do serwisu producenta okres rozpatrywania zgłoszenia gwarancyjnego może zostać wydłużony do 28 dni roboczych.
Jakie problemy mogą wystąpić w Twoim Telefonie?
Telefony komórkowe zdecydowanie bardziej intensywnie weszły w nasze codzienne życie, aniżeli inne urządzenia. Korzystamy z nich praktycznie bez przerwy z uwagi na niewielkie rozmiary. Zawsze mamy je przy sobie, ponieważ przydają się w pracy, w nauce, ale także zwykłej międzyludzkiej komunikacji i w rozrywce. Jednocześnie też zauważalny jest ekspresowy wręcz postęp technologiczny, jeśli chodzi o takie urządzenia. Dlatego też coraz częściej potrzebny użytkownikom jest serwis telefonów w Szczecinie.
Telefony dawno już przestały służyć nam tylko i wyłącznie do rozmów. Stały się podręcznymi niezwykle wydajnymi urządzeniami. A coraz bardziej skomplikowane podzespoły wykorzystywane telefonach to czynnik, który niestety ma pewien negatywny wymiar. W zasadzie częściej, aniżeli kiedyś mogą się pojawiać w nich awarie. W takich sytuacjach pomaga właśnie naprawa telefonów w Szczecinie oferowana przez firmę Multicom.
Co najczęściej ulega awarii w telefonie?
Teoretycznie w telefonie może się popsuć mnóstwo rzeczy zwłaszcza przez wzgląd na fakt, że są to obecnie takie nasze małe bardzo wydajne osobiste komputery. Statystycznie najczęściej jednak zamawiana jest naprawa telefonów w Szczecinie z uwagi na uszkodzenia mechaniczne ekranu lub obudowy. Zwykle są to takie usterki jak:
- rozwarstwienie matrycy
- pęknięta szybka
- wgniecenia
Wszystkie one mogą wpływać na prawidłowe działanie wyświetlacza.
Inne problemy, które zgłaszają użytkownicy to np. kłopot z działaniem portu ładowania. Przyczyną może być korozja lub uszkodzone styki albo luźny kontakt. Wówczas serwis GSM w Szczecinie zapewnia wymianę modułu ładowania albo też całego portu USB.
Poważnym problemem może być także oprogramowanie. Może chodzić o nieudane aktualizacje albo też zainfekowanie systemu wirusami. W prawidłowym funkcjonowaniu telefonu mogą także bardzo przeszkadzać procesy, które wchodzą ze sobą w konflikt.
Dzięki specjalistom z Multicom możesz liczyć na szybką wymianę podzespołów lub usunięcie wirusów, czy też reinstalację systemu.
Kiedy należy zwrócić się o pomoc do serwisu telefonów?
Z uwagi na to, jak bardzo zaawansowany technologicznie masz telefon, może on nawet przewyższać parametrami Twój komputer osobisty. Z pewnością jednak nigdy nie należy zwlekać, jeżeli zauważasz, że twoje urządzenie zaczyna się dziwnie zachowywać. Mogło dojść do uszkodzenia fizycznego, ale może też chodzić o oprogramowanie. Profesjonalny serwis GSM w Szczecinie gwarantuje:
- błyskawiczną diagnostykę
- wymianę uszkodzonych części, jeżeli jest taka potrzeba
- przywrócenie telefonu do pełnej funkcjonalności
oczywiście z pewnymi usterkami można sobie poradzić samodzielnie. Część problemów może być zdiagnozowana przez system zainstalowany w telefonie, a inny np. przez program antywirusowy, jeżeli takim dysponujesz. Jest jednak cała masa problemów, które mogą wykraczać poza taką standardową obsługę, którą może wykonać zwykły użytkownik.
Jednym z poważniejszych problemów może być pęknięta szybka. W takiej sytuacji dotyk może przestać reagować prawidłowo. Absolutnie wówczas nie należy samodzielnie starać się oddzielać ekranu od ramki, ponieważ może to wywołać jeszcze większe uszkodzenia. Najlepiej wtedy zamówić właśnie serwis telefonów w Szczecinie.
Inną groźną sytuacją jest niestabilne oprogramowanie. Zaniepokoić powinny Cię częste restarty lub wyraźny spadek wydajności. To bardzo groźna sytuacja zwłaszcza wtedy, jeżeli jest to telefon służbowy. Na szczęście specjaliści z Multicom są w stanie błyskawicznie wykonać diagnostykę. Serwisanci zapewniają pomóc jeszcze tego samego dnia, co jest szczególnie istotne w przypadku groźby utraty wrażliwych danych.


